24 Mart 2011 Perşembe

Eveeeet Perşembe Gününün İlk Yarısı Bittiğine Göre Mutlu Olabilirsiniz Demektir

Bugün İzmire resmen bahar geldi! Pırıl pırıl, güneşli ve yemyeşil İzmir! Yaz ve bahar ayları insanı olan benim de içim içime sığmıyor..
Perşembe öğleden sonra benim için artık hafta bitmiş oluyor aslında.. Haftasonu için yapılacaklar, planlar kafamın içinde tur atmaya başlıyor..  Cuma günleri ise inan nasıl geçiyor ben bile anlamıyorum. Perşembe akşamdan hazırlıyorum kendimi haftasonuna, saçlarımı yapıyorum, manikür, pedikür, cilt bakımı falan.. Cuma günü işe geliyorum mis gibi ve saatler birbirini kovalasın diye beklemeye başlıyorum.. işe güce de konsantre olamıyorum  bu yüzden. Hele de öğleden sonra! Cuma akşamları evde olmayı pek sevmem ben. Hafta içi bile evde kapalı kalıp tv seyretmeye dayanamayan ben özellikle Cuma akşamına hep plan yaparım, hep dışarı çıkılsın isterim. en azından evde yemek yenmesin, eve kapanıp tv falan seyredilmesin! yani kimse yapmasın cuma akşamına bu kötülüğü Cuma gecesi eğlenmek için vardır, romantizm için vardır.
En kötü ihtimalle evde kalabalık bir grupla toplanılır, sofralar kurulur, muhabbet olur, müzik olur :))

Şimdi Cuma akşamı planı için önce sevgilimi, sonra da duruma göre arkadaşlarımı arıycam.. Evet heyecanlıyımmmmmmmmm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder